I got you on my lips

Är hemma efter en otroligt trevlig kväll hos Filip. Var tänkt att vi skulle se Herkules först, vilket vi gjorde till en början, men genom att gå ner och poppa popcorn så började vi snacka om allt mellan himmel och jord. Kände att jag behövde det och jag antar att vi snackade i iallafall 3 timmar. Gick även ut och kollade på stjärnorna en stund. En awesome kväll! :) Filip, du är en otroligt fin vän, hoppas du vet om det!

Nu sitter jag och äter på en saltlakritsklubba. Har fått sjukt mycket saltlakrits av mina vänner, vilket de vet att jag gillar. Tror att de vill ha död på mig. Har hört att man kan dö av för mycket salmiak..

Imorgon får vi se vad som händer. Ska iallafall träna in den muntliga tyskan, sedan får vi helt enkelt se^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback