I want you right here next to me

Blev inget gymmande för mig idag, vaknade nämligen upp med en öm hals = inte bra att träna. Var föressten inte så många som kommenterade min idé om att skriva om jogging. Synd, ni kanske inte är intresserade av det?

Som ni vet hade jag fotografisk bild idag och det var verkligen jätteroligt! Längtar redan tills fredag då vi ska få lära oss mer om ISO-tal samt fotografera i rörelse, dvs. få en skarp bild på t.ex. en bil som kör medan bakgrunden är suddig. LOVELY! Resten utav dagen var rätt lugn med svenska och matte. Slutade alltså kvart över ett, vilket var riktigt skönt! Gick då på stan med Elin, Dennis och Alexander en stund. Svängde även in på gina senare för att hitta en slags halsduk, blev dock en skjorta jag kom ut med. Ska ta och räkna alla mina skjortor jag har. Återkommer med antalet!

Nu ska jag hoppa in i duschen, sedan ska jag sätta mig med fysiken en stund. Efter det beger jag mig in till stan för att möta upp kusinen = bio!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback