I'm gonna get you here

Adam kom förbi en stund under dagen, mycket trevligt! Vi spelade lite spel och hade riktigt roligt. Tyvär blev det inte så länge då vi skulle över till grannarna och äta middag, men några timmar blev det.

Middagen hos grannarna var god, men eftersom det bara var de äldre som pratade hade jag och min lillebror inte så mycket att göra. Sådant får man leva med ibland också.

Jag hade ikväll tänkt fara ut och springa, men för tillfället regnar det ute, så vi får se hur det blir med det. Vill inte dra på mig en förkylning. Även fast jag bara har umgåtts med kompisar som har varit förkylda. Kan det vara så att mitt immunförsvar i vinter är en aning bättre? Förra vintern var ju bara pest och pina..

Jag fick förresten 200 spänn + ett halsband av farmor idag då vi var och grattade henne. Hade nämligen inte fått min present av henne. Alltså plus i kassan igen!!!


Kommentarer
Postat av: Christian

Jag måste akta mig för att bli sjuk! Att bo i korridor har vi kommit på är en farlig sjukfälla! Får någon magsjuka så... ja. Då får nog fan alla det!



Sv: Du kan ju bjuda mig på en fika? :D Du som har så mycket!

2010-09-12 @ 18:50:35
URL: http://bulthornet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback