I'm in misery

Torsdag den 9/9-10

Så är det dagen efter födelsedagen och folk kom fram och grattade mig även idag. Lite småkul faktiskt!

Varför jag bloggade så dåligt igår var väl delvis för att jag fyllde år, men också för att mitt humör sjönk från superglad till superdeppad. Men som tur är brukar det inte hålla i sig, så jag sov bort det. Vill säga att jag är på toppenhumör idag!

Dagens bästa lektion måste varit samhällskunskapen där vi håller på med ett eget parti. Eftersom både jag och Elin, eller iallafall jag, älskar mat, så ville vi införa att alla elever på skolan skulle få ett mellanmål. Många i klassen tyckte om vårat förslag, så vi var såklart flitiga och skulle göra en snygg planch. Men vi hann just börja med den, då läraren säger att det ska vara klart på 5 minuter. Så jag och Elin skriver med stora bokstäver vårat mål med en tokigt ful handstil. Oj vad vi skrattade! Fast i sin helhet har hela skoldagen varit spårad, and I like it!

Nu ska jag snart ta mig lite mat i magen, sedan sticker jag vidare och har höstens första sånglektion. Jag har verkligen längtat! Efter det sticker jag direkt över till Adam. Så förvänta er inte någon superuppdatering, as yesterday.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback