I'm looking at you through the glass

Min kväll har varit rätt ointressant då jag mestadels har fixat med en design till Ramona samt plugga lite. Fysiken kan jag så gott det går, eller så pass mycket min lilla hjärna kan lära sig. Nu är det bara lite av tyskan kvar, ska nog kunna fixa den imorgon!

Nu ska jag lägga mig. Klicka här för att komma till Ramonas nya blogg. Hon fick till och med en ny sida här på blogg.se eftersom jag inte alls förstod mig på blogspot. Anta nu inte att jag flyttade över hon till blogg.se utan tillåtelse.

Vad tycker ni förresten om min nya header?


Kommentarer
Postat av: Christian

Jag tycker om den fina mössan! :) Slutsats; Headern är awesome!

2010-09-07 @ 09:19:58
URL: http://bulthornet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback