It's just too much right now..

Torsdag den 30/9-10

Okej, jag vet inte om jag får skriva ut det här, men Filip får väl bli en aning förbannad på mig. Så förlåt mig Filip, men jag vill åter igen GRATTA dig på din 17-års dag! Hoppas den blir riktigt härlig! :)

Ska göra ett snabbt inlägg, ska strax käka, sedan sticker jag till stan igen och sjunger. Har längtat hela veckan, så det kommer förhoppningsvis att bli riktigt bra! Efter det ska jag och Rebecka hänga, som man sa förr i tiden. Eller kan man säga det nu också? Jag skrev det iallafall..lät konstigare att säga.

NU-Mat!


Kommentarer
Postat av: linn

Hälsa GRATTIS!! från mig :)

2010-09-30 @ 17:22:11
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback