Everything comes natrually

Jag är hemma och mätt i magen. Denna dag har gått så förbannad trögt! Visserligen gick foto A bra snabbt och hålet som innebar subway och shopping, men sedan gick det..trögt. Kemilabben var dock en aning intressant, men fysiken var som alltid pest och pina. Jag var trött och på ett sjujäkla humör, så ingenting gick bra. Tur att jag har en förstående klass. Ingen var särskilt peppad kan jag säga..


Här har ni fyra mobilbilder från kemilabben.
1. Elin som knappar på mobilen.
2. Carro som kör på dubbla glasögon.
3. Jonte som försöker att se ut som en riktig keminörd.
4. En underbar klocka vi fick använda oss av då vi skulle mäta tiden på vissa reaktioner. I love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback