Säg det till alla, jag är påväg.

Lördag den 18/9-10

God förmiddag! Jag har inte hunnit sitta vid datorn förrän nu, har varit upptagen med lite plugg nu under förmiddagen. Eftersom jag var borta hela förmiddagen under torsdagen så missade jag matten där de började med någonting nytt, så jag fick lov att ta hem den och jobba i kapp hemma.



När man går på naturvetenskapsprogrammet ska man som minst läsa till Matte D och just nu håller vi på med C kursen. Det ni ser ovan är såklart algebra med faktorisering. Vi har inte börjat med det som ska vara knepigt på C kursen och det ser jag inte fram emot..

Ikväll blir det nog så att jag sticker in till stan till Elin och tillbringar kvällen med henne och massor av annat härligt folk. Blir superbra!


Kommentarer
Postat av: felicia

Jag är glad att inte behöva göra sån där matte...

2010-09-19 @ 13:58:34
URL: http://duserutsomingalill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback