Har jag då hittat någon annan?

Onsdag den 22/9-10

Förlåt för att jag inte har uppdaterat tidigare än nu. Jag har suttit och pluggat konstant efter skolan fram tills nu för att ha en ledig stund nu på kvällen. Så just nu är jag redigt trött och slut i huvudet. Blir nog en tidig kväll ikväll.

Dagen gick rätt så fort. Vi jobbade med PS på fotografiska bilden och det var väl rätt knepigt då beskrivningen var på svenska, men programmet var installerat på engelska. Var dock riktigt roligt! Kände mig dock en aning kass då Stina var sjukt duktig på PS!!! Man blir ju kanske en aning avundsjuk..

Resterande dag gick rätt snabbt med matte, svenska och idrott. Idrotten var riktigt rolig med friidrott, som jag egentligen inte gillar, men idag var det rätt roligt. Kanske för att det gick rätt bra för mig? Kände mig riktigt stolt över mina insatser i längdhopp, kulstötning och 60 meter.

Nu ikväll vet jag helt ärligt inte vad jag ska göra. Är dock sjukt trött, så jag ska nog bara ta det lugnt och vila.


Kommentarer
Postat av: Anonym

yes :)

händer imrogon då?

2010-09-22 @ 20:34:00
URL: http://duggin.blogg.se/
Postat av: MADDES

Det är fint med mig. Vad gör du nu? kram

2010-09-22 @ 21:35:26
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback