Fake love..?

Jag inser nu att min uppdatering för det första är helt kass och för det andra att mitt liv faktiskt kan vara rätt intressant. Fast jag glömmer tyvär bort det. Så jag ska väl berätta kort om dagen.

Började med fotografisk bild, som ni vet, sedan hade vi hål. Så jag, Elin och Dennis smet till Frasses och käkade lunch innan jag och Elin traskade vidare till stan. Hittade mig där en riktigt söt tröja som jag kan visa imorgon. Kommande två lektioner blev kemi och fysik labbar. Började med kemi där vi skulle räkna ut en molekyls längd och vi kom fram till att en Oljesyra-molekyl är 2.1 x 10^-9 nm lång. Kanske ska skriva det i bokstäver? Två komma ett gånger tio upphöjt till minus nio nanometer. Inte så intressant? Ja då går vi över till det andra vi gjorde. Vi fick nämligen leka med flytande kväve. Vilket menas med att vi fick leka med en vätska med -200 grader. Var riktigt intressant och en aning kyligt, såklart.



Min mobilkamera är ju inte toppenbra, men det ni ser ovan är vatten, blandat med kolsyrebitar och flytande kväve. Fysiklabben efter ska vi väl inte snacka om. Visserligen blev jag och Elin klara rätt fort, men fysik är inte roligt som sista lektion före man får helg. Man tappar som suget..

Kvällen har jag spenderat med min underbara vän Linn♥. Alle ringe mig och frågade om vi skulle med och spela poker, men eftersom Linn har dragit på sig en riktig förkylning så satt vi och såg på Pocahontas 1 & 2 samt pratade lite. Riktigt trevligt!


Nu ska jag nog..inte bege mig mot sängen. Vi får se vad jag hittar på. Kanske ska fortsätta på min stickning?


Kommentarer
Postat av: linn

BLANK!!!?

2010-09-25 @ 11:12:30
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/
Postat av: MADDES

Hur mår du idag? :)

2010-09-25 @ 12:37:03
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback