what's going on?

Hade otroligt trevligt med min kusin ikväll! Var alldeles för längesedan vi sågs, det kändes verkligen. Hade mycket att prata om och mycket att ta igen. Är skönt att bara kunna prata med någon man verkligen litar på.

Vi såg "Vampires suck". Vet inte hur jag ska förklara att den var eftersom jag har sett "original" filmerna. Blir en annorlunda känsla då man vet att vissa saker ska hända, men att de aldrig händer i filmen. Den var såklart riktigt rolig och jag rekomenderar den till folk som har..en aning sjuk humor. Som jag då.



Nu snart ska jag bege mig mot sängen. Torsdag blir det imorgon? Jäklar vad dagarna går fort!


Kommentarer
Postat av: linn

Sv. Tack! ♥

2010-09-02 @ 17:05:29
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/
Postat av: Kusin

Du är så bra!

2010-09-02 @ 21:16:51
Postat av: Emma

- I know what you are.

- Say it. Out loud.

- A.... Jonas Brother.

- That's true!....... wait, what?



HAHA <3

2010-09-02 @ 22:16:58
URL: http://emmawikstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback