Why don't you stay?

Tog mig en joggingtur ikväll och det var underbart härligt. En vacker solnedgång och 10 graders värme samt lite bris. Kunde inte bli så mycket bättre! Tiden förbättrades även med någon sekund, inte mycket, men fortfarande en förbättring! Tog mig sedan en kopp kärlekste som jag fått av min kusin för ett tag sedan, tillsatte även en aning honung. Underbart god smak blev det!

Nu ska jag packa, imorgon sticker jag nämligen till varmare länder, GREKLAND! Skämt..fast det var inte roligt heller. Skulle gärna fara till Grekland *suck*. Jag ska dock till kallade breddgrader, nämligen till lappland där min mormor och morfar bor. Ska bli skönt att bara komma bort och ta det lugnt. ÄVEN fast fysiken är mig hack i häl, måste nämligen plugga inför provet vi har på onsdag. Samma dag som är MIN dag..



När jag ändå pratar om skola. Imorgon har jag ett hål på 4 timmar och tio minuter?! Kommer även vara så varje fredag fram till oktober/november. KUL?! Nej..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback