My love will be forever

Hallå äpplen små! Hur står det till? Här rullar det på, som vanligt. Gjorde bort sista provet idag som gick riktigt bra. Dvs. nu är det pluggfritt för mig. Eller det finns väl alltid saker att göra, men jag känner att jag under detta lov ska försöka att plugga så lite som möjligt. Så får vi se hur det går.
Har idag övningskört till och från sången. Gick väl helt okej, kändes att det var ett tag sedan jag körde nu. Därefter har jag städat i min garderob. Hittade massor med skjortor, så jag gjorde den ansträningen(som nu inte var så stor) att plocka fram alla skjortor och lägga dem på en rad.
Här har ni då mina 14/15 skjortor jag har(den sista var i tvätten). Kanske onödig fakta, men jag kände för att visa upp mina älsklingar. Kanske lite luddigt att se att det är just 14 stycken, men ni får helt enkelt lita på mig.
Efter min garderobsstädning gick jag ut på en långprommis med Elmira, mycket trevligt, som alltid!

Kommentarer
Postat av: Sara

Olala, vilket paradis! Blir det en skjorta på fotograferingen tro? ;) Kommer den längst till höger från gina tricot? I så fall har jag möjligtvis en likadan ;)

2011-04-16 @ 02:00:57
URL: http://santapola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback