Suddenly naked I run through your garden

Fredag den 1/4-11

Ursäktar åter igen den dåliga uppdateringen. Som ni vet skulle jag vara fullbokad hela kvällen, som jag trodde skulle sluta bra, men som slutade i ett totalt kaos. Så vi sitter och äter på tatung och har det riktigt trevligt. Helt plötsligt blir det bråk vid något utav de andra borden mellan två äldre herrar som snabbt kommer igång med en stor fight. Vi försöker att akta oss så gott det går, då helt plötsligt kommer en utav dem i full fart mot vårat bord och kör rakt in i mig. Jag flyger in i väggen och slår i huvudet så att jag får en ilande smärta i bakhuvudet. Inte nog med det fick jag mannens arm i ögat. Så nu sitter jag med världens största blåtira. Folk måste tro att jag är en fighter av något slag? Vet ni vilken dag det är idag? Jo första april, vilket betyder att det jag skrivit ovan är så gott som falskt. Inte för att jag tror att någon gick på det, men jag försökte i alla fall.

Dagen har rullat på bra. Satt kvar på skolan från 10.00 då vi slutade till fyra då vi begav oss in mot staden för en matbit. Pluggade lite, träffade min man som nu är till fjälls, blivit en aning smartare, känt mig dumförklarad och umgåtts med mina otroligt fina vänner! Väl på tatung var det hur lugnt som helst med supergod mat och såklart umgänget var inget att klaga på. En finfin kväll helt enkelt. Resterande del av kvällen har jag umgåtts med min familj och nu har jag poppat mig en stor skål med popcorn. Ska slå på en film och sedan somna in så småningom. Ett bra avslut! :)




Kommentarer
Postat av: Sara

Fan, jag gick på't! Har genomskådat alla aprilskämt andra bloggare hittat på och så failar jag på detta!



Bra jobbat tjejen!

2011-04-01 @ 23:29:07
URL: http://santapola.blogg.se/
Postat av: erica

MADDE! Jag var fan påväg att ringa till dig nu, fick värsta klumpen i magen! hahahaha

2011-04-02 @ 08:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback