I want you in my room to spend a night together

Tisdag den 12/4-11

Uppdateringen är verkligen inte bra nu, men jag ska försöka att skärpa mig. Ska försöka att göra några roliga inlägg, lite mer musik, roliga fakta och bilder. I will do my best to pleasure you!
Konserten igår gick bra. Var inte så mycket folk där då konserten var rätt liten, men det var trevligt ändå. Efter det pluggade jag lite samt kollade genom bilderna jag tog i helgen, så de kommer upp under kvällen.
Idag har dagen rullat på bra(som vanligt) med sovmorgon, matte, lunch, NK och kemi. Fick tillbaka NK provet vi gjorde förra veckan och det resulterade i ett MVG, kändes riktigt skönt. NK är inget ämne jag tycker är särskilt intressant eller roligt, så förhoppningsvis var det det enda provet vi kommer att ha innan kursen slutar. Den slutar nämligen till sommaren.
Ikväll hade jag planerat att skriva på svenskan, men den hamnade inte på hotmailen då jag sparade den där sist vi hade svenska. Så jag kommer att plugga på engelskan, som jag redan kan. Därefter kanske jag beger mig ut på en prommis, vi får se hur kvällen slutar helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Får jag bara fråga en fråga.. Vad är det som är så svårt med att helt enkelt inte skriva ut betygen i bloggen? Varför inte bara skriva att du är nöjd? Varför måste du vara så fruktansvärt självgod i dina betyg så du måste poängtera för alla andra att du får MVG? Dessutom gillade jag kommentaren "Klart som korvspad att du vill ha MVG", för det är faktiskt så att du måste förklara för dig själv att ett VG duger. Du ville ha ett MVG, annars skulle du inte behöva skriva ut alla detaljer om hur nära du var att få MVG, sedan att du måste skriva ut att ett VG duger för att du själv ska tycka att det duger, det får mig bara att tycka synd om dig. Lär dig att läsa din blogg ur en människa som inte har bra betygs perspektiv. Och sedan ska du väl bara vara glad för konstruktiv kritik i form av anonyma kommentarer istället för att folk går och pratar bakom ryggen på dig? Att man går natur behöver inte alltid betyda att man är smart.

2011-04-13 @ 19:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback