I said thank you for pulling me through

Fredag den 26/8-11

Det är helg mina vänner, eller början på helgen, som för min del lär innebära att sitta inne och proppa alvedon och diverse andra preparat för att bli frisk. Är väl tur att vi fick delen då vi ska till Jäckvik för att bo där, fara över till Norge och annat innan vi börjar på själva vandringen. Då kanske min förkylning kan gå över, rätt så bra i alla fall.
Har nog inte insett att skolan har börjat om på riktigt nu då läxorna fortfarande inte rullar in. Att jag dessutom inte var trött på skolan(trots min kanske fem timmars långa sömn) är ett under. Inte ens kemin fick mig att rulla ner gardinerna för mina ögon. Vilket är rätt märkligt då förkylningen har tagit ett fast grepp om mig nu. Har i alla fall haft en riktigt rolig dag där vi bl.a. fick gissa namn på kända personer världen över och i Skellefteå. Jag, Joel och Jonathan kunde två från Skellefteå av 19 stycken. Kändes kanske lite snopet då det andra bladet gick fantastiskt bra, i alla fall för alla kända politiker i Skellefteå.
Bjuder på denna otroligt charmiga bild av Elmira.

Kommentarer
Postat av: Elmira

hahhahahaha

Hi do u want to buy a black girl?

good price xD

2011-08-26 @ 22:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback