If you dont want to end up dead

Måndag den 8/8-11

Vänner, idag är det exakt en månad kvar tills jag fyller arton hela år! Känns helt galet egentligen. Skulle jag verkligen bli så här gammal? Kollade genom ett gammalt album då jag var...två? 16 år senare sitter jag här, inte med mosad banan i tallriken utan ett år kvar av gymnasiet!
Jag har funderat på en sak, angående min blogg. Jag har faktiskt funderat, helt seriöst, på att lägga ner den. Vet att det inte ger att fråga er då ni aldrig kommenterar, men det är bara en tanke jag har haft nu ett tag. Kanske ni har insett då uppdateringen inte har varit lika härlig som en glass i solsken, men jag funderar fortfarande. Lägger jag ner den kommer jag hur som helst att ha kvar den ett tag. Har trots allt haft den i tre och ett halvt år. Har hänt mycket under dessa år.
Men nu är den ju inte nedlagd, så jag kanske ska berätta lite om vad jag har gjort? På lördagen övningskörde jag till Umeå och jag kan säga er - KÖR INTE DÄR! Herregud, vad tänkte människorna som byggde upp samhället? Skyltar som visar fel(anser jag), filer över allt, förbud mot allt och cirkulationsplatser likt maskrosor. Man blev i slutet helt virrig i bollen då man körde där. Hur som helst klarade jag mig genom det utan att krocka eller orsaka något förödande. Gick bl.a. in på Lagerhaus som jag aldrig har varit på tidigare. En affär jag förälskade mig i och som jag nog har tänkt besöka någon fler gång! Därefter for vi till några gamla vänner och åt middag samt pratade. Jag, Marcus och Erik spelade dock Nintendo 64 och jag har nog aldrig skrattat så mycket på en väldigt lång tid. Körde sedan hem - nattkörning. Så jag gjorde nog allt man kan göra då man kör med en bil, förutom att krocka.
Gårdagen spenderade jag förmiddagen med Axel. Spelade lite gitarr(jag sög jämfört med honom) och sjöng samt pratade. Mycket trevligt! På kvällen var det sedan tänkt att jag och Linn skulle ha en Twilightkväll, men vi fick besök av Adam, Alle, Pierre och Markus. Så ändrade planer varav en annan film, NHL spelande, facerapear(stavning?) och prat. Trevligt det med! = en superduperdag!
Nu är jag nyss hemkommen från Linn. Hade våran T kväll ikväll istället. Myys! Träffade även på Elmira idag som har kommit hem från Stockholm, saknad brud det där!

Kommentarer
Postat av: Sara

Tycker det är kul att läsa din blogg och hålla mig lite uppdaterad om vad som händer i ditt liv då vi ses och hörs rätt sällan, så på så sätt vore det trist om du slutade :/ Men samtidigt tycker jag du ska gå lite efter hur du känner. Att ta bort bloggen helt skulle jag i alla fall inte göra. Du har ju trots allt lagt ned rätt mycket tid på den och det kan vara kul att gå tillbaka i arkivet och läsa ibland :)



Känner du att du bara bloggar för dina läsare och har tappat glädjen i att blogga tycker jag du tar en paus från den på obestämd tid, alternativt bara bloggar då du själv känner för det.



Nu på sommaren märker även jag och andra bloggare att kommentarerna blir mycket färre. Ganska logiskt eftersom det är semestertider och folk hänger inte lika mycket vid datorn... med undantag för en viss Sara ;)



Kram!

2011-08-09 @ 02:01:16
URL: http://santapola.blogg.se/
Postat av: Ramona

Jag tkr du ska behålla den!

2011-08-10 @ 14:26:21
Postat av: Jonathan

Kaxar du?

2011-08-10 @ 20:54:35
Postat av: Elmira

<3

2011-08-12 @ 11:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback