I've got the key so get in the car and I'll drive you

Lördag den 20/8-11

En sliten krigare sitter nu vid datorn. Kan säga att jag hade en minst sagt awesome kväll igår på Mohibs födelsedagsfest! Började med middag för de närmsta, sedan var det lite trögstartat med lite lekar innan de andra kom. Vilket blev en hel drös. Fullproppat med människor, härliga vänner och annat. Dansar, god dricka, fint umgänge. Hela paketet så att säga!
Men nu ska jag väl göra en sammanfattning av torsdagen. Blev lite bloggreapad(?) av Sara under torsdagskvällen efter besöket hos henne. Började med att vi gick på stan en liten stund, men eftersom jag redan hade varit på stan två gånger tidigare under den veckan hade jag inget speciellt att leta efter. Därefter begav vi oss mot Tatung för en god middag, vilket blev det vanliga - Filé Black and White. Samt lite prat! Efter det entrade vi hennes lägenhet, fikade gott, fortsatte med pratet och kollade lite på olika videoklipp. En mycket trevlig kväll och jag kan bara säga detsamma Sara, en fruktansvärt fin vän är vad du är! :)
Ikväll ska jag vara med Rebecka, vilket var ett bra tag sedan! Blir kanoners!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback