Så går det om man... ;)



Tjoho, Sara här!


Har jag verkligen hamnat rätt tänker du - självklart säger jag! Förklaringen till detta är inte mer invecklad än att Madde loggade in på sin blogg från min dator… men glömde logga ut ;) Jag har därför tagit mig friheten att kika in och skriva några rader, hehe.

Idag har jag och Madde äntligen (!) träffats för att umgås ordentligt. Tyvärr ses vi väldigt sällan och när vi väl gjort det har tiden bara sprungit iväg. Det har den i och för sig den här gången också. I alla fall för min del. Men nu till hösten ska vi skärpa oss och börja ses oftare!

Så vad har vi gjort dagen till ära då? Jo, vi har… eller nä. Jag tror minsann jag överlåter dokumenteringen till experten!

Innan jag avslutar vill jag bara tillägga att Madde är en otroligt fin vän på alla sätt och vis. Jag är så glad och tacksam över att vi lärt känna varandra, och komiskt nog skulle man kunna säga att vi förmodligen aldrig hade blivit vänner om hon inte haft bloggen ;)

Det var allt från mig, ciao!

/Sara, santapola.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback