Tears will fall like the stars in the sky

Jag råder er filmtokiga människor som lever sig in i filmer allt för mycket så att tårarna kan komma fram då något sorgligt framträder, att inte se Pearl Harbor mitt i natten. Jag sitter här och tårarna rinner, kan inte riktigt andas för att näsan är täppt och min annars vita sovt-shirt är numera blöt och en aning genomskinlig. Jag har alltid varit en bölare då det kommer till filmer och kommer alltid att vara det, men lite idiotisk som jag var skulle jag ändå se denna film. Som jag trots allt sett ett x antal gånger, en gång till. Att det sedan var ett bra tag sedan jag såg den resulterade väl i att jag blev ännu mer insatt. Kommer alltså att ta ett tag att lugna tankarna för att sedan på något sätt kunna lägga sig och sova. Klockan är trots allt tio över tre.. Så med detta lilla inlägg säger jag nu godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback