Bridz

Lördag den 17/12-11

God förmiddag! Håller för tillfället på att städa på mitt rum. Ikväll får jag nämligen besök av ingen mindre än min fina vän Linn. Vi har tänkt ha ett Harry Potter - maraton, så 16.00 börjar det. Så får vi se hur lång tid det tar. Vi börjar dock inte från början utan börjar kanske vid den 4:e filmen. Blir då att köpa pizza, godis, chips och sedan ska vi bara sitta och trå och bli en aning feta :D
Gårkvällen levererade minst sagt med mina fina brudar. Spelningen för AIK gick som smort, förfesten hos Izabelle var riktigt trevlig och Olles var som grädden på moset, pricken över i:et och alla andra ordspråk. Träffade galet många människor, nya bekantskaper som gamla och det tycker jag är det viktigaste! Tackar och bockar för kvällen helt enkelt! Så här kommer lite bilder från kvällen!

Kommentarer
Postat av: hannaroo

Gaah, så snygga :D Skulle vilja ha bilderna på något sätt.

Och tack för igår! Puss :)

2011-12-17 @ 14:37:28
URL: http://hannaroo.blogg.se/
Postat av: hannaroo

Jaa, skicka jättegärna på mail! :D

2011-12-18 @ 16:16:58
URL: http://hannaroo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback