I will be there on that lonely road

Torsdag den 22/12-11

Jag vill börja detta inlägg med att säga: GRATTIS DU FINA OCH ÄLSKADE EMELIE! Som idag fyller 18, äntligen! Vi ses ikväll♥
Så idag är dagen då jag har gjort klart min näst sista termin på gymnasiet. Tiden går så jäkla fort nu att man inte hänger med, i alla fall inte jag. Kommer att kännas knasigt jobbigt att gå ut gymnasiet och sedan inte ha någonting att "komma tillbaka till". Jag har trots allt gått 12 hela år i skolan nu. Så nu finns det inget datum att komma ihåg och komma tillbaka till då skolan börjar om till hösten. Detta ger mig en klump i magen minst sagt..
Idag hade vi två labbar i form av sista biologilabben och en fysiklabb. Kurser avslutas nu, så nu kan man stryka Biologi B och Kemi B. Äntligen säger jag till kemin som inte varit mitt favoritämne, men biologin är enligt mig rätt intressant. Får se om det blir något jag fortsätter på efter gymnasiet - who knows? Det blev i alla fall fika efter labbarna, vilket var mycket gemytligt och trevligt! Man blev proppmätt minst sagt, så nu har jag lagt på mig några extra kilon. Lagom till julafton då det blir att trå massor med julmat (Y)
Därefter gick jag på stan med Elmira och Emelie. Inhandlade då ett läppstift och en läppenna. Kan säga att det var det första läppstiftet och den första läppennan jag har inhandlat under hela mitt 18 åriga liv. Är detta vuxenpoäng kanske? Jag vet inte riktigt.. Köpte mig även en ear cuff. Känns som att jag är efter gällande modet som är. Dessa örsmycken har ju varit populära i några månader, men det är först nu jag införskaffar mig sådana. Ligger på efterkälken känner jag..
Bjuder på två webcam bilder. Två tummar upp för jullov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback