When my head is strong but my heart is weak

Söndag den 11/12-11

Hallå! Var fyra dagar sedan jag uppdaterade och jag skyller helt enkelt på att jag har varit upptagen från morgon till kväll - vilket jag har varit! Lucian har varit varje kväll i diverse kyrkor och för föreningar. Ingenting jag direkt klagar på då jag får vara med så härliga tjejer varje dag. Kommer att kännas lite tomt när det hela är över, men man får ju ses ändå :)
Så under veckan har jag i princip haft lucia och när jag inte har haft det, har jag pluggat. Inget direkt jätteintressant liv, men det funkar om sagt. Fredagen spenderade jag dock med Adam där han tvingade mig att se på två skräckfilmer, att han sedan skrämde mig gjorde väl inte saken så mycket bättre. Tror aldrig jag varit så rädd i hela mitt liv. Hade inte förvånat mig om jag hade fått någon hjärtattack eller dylikt. Lyckades dock somna senare under kvällen, vilket gjorde mig rätt chockad.
Gårkvällen spenderade jag då med Linn, Ville och Adam där vi hade en typ av filmkväll. Dock var jag riktigt trött så jag somnade någon gång under kvällen, sedan blev det tuschpennekrig där vi målade på varandra. Har en riktigt vacker rygg med svarta märken överallt, så när det försvinner är nog en annan historia.
Så idag, nuet, vad har jag gjort idag? Jag har pluggat på kemin, bakat pepparkakor, skrattat tills jag har gråtit för en viss Jesper Rönndahl. Ja alltså jag känner honom inte, en rätt känd standup komiker som ni kan söka på på utube. Kanske var det för att jag var så trött? Jag har en tendens att skratta åt väldigt märkliga saker när jag är trött, vilket många kan intyga..
Nu vet ni i alla fall hur mitt liv ser ut för tillfället och nu ska jag fortsätta med julklappsinslagningen. Är ju inte alls länge kvar till julafton nu, känns...helt konstigt faktiskt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback