Devil in Disguise

Jag sitter här i min ensamhet och funderar på hur min nya design ska se ut. Ska jag ändra alla färger totalt? Ska jag ändra headern? Ska jag byta stilmall så att allt blir bakvänt? Är riktigt less på den jag har nu. Kul att gå in på min blogg och se den lite äldre bilden på mig rakt framför ögonen. Nja inte riktigt. Sitter och knåpar på något nu. Så i helgen hoppas jag kunna lansera något nytt och fräscht(haha låter lite mäktigt).

Ikväll har jag pluggat ännu mer kemi b och jag känner att jag har börjat greppa det här nu! Jag har alltid underskattat min kemibok eftersom jag inte har fattat någonting utav den då jag har läst den på skolan, men nu fattar jag. Med en tekopp i ena handen och pennan i den andra i lugn och ro hjälper min hjärna att tänka klart. Så detta kemiprov kanske inte blir så farligt ändå. Man kan alltid intala sig det, då känns det bättre.

Imorgon slutar vi 10.00. Då ska jag och Elin äta på stan, sedan får vi se om hon följer med mig då jag ska försöka att pigga upp garderoben lite. Har kollat på diverse hemsidor och känner mig mer sugen än någonsin på att hitta några snygga t-shirtar och jeans, men inte att glömma, mina älskade skjortor! Kan hoppas på att jag får med mig något i alla fall, omän det är något ynka..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback