I feel my temperature rising

Måndag den 21/2-11

Godkväll! Haft en bra dag? Kan säga att min var rätt..kass till en början med magont, huvudvärk och trötthet. Var helt säker på att jag hade fått mig en redig magsjuka, men icket, det gick över under dagen. Så dagen blev väl bättre och bättre allt eftersom. Fick tillbaka mitt kemiprov och det blev ett rätt skönt VG. Hade inte satsat något högre, så det kändes bra.

Fick mig även dagens skratt och dagens roliga. Sitter alltså med Viktor på bussen och han berättar om en film där en man och en kvinna har framställt en typ av människa med inslag av olika djurDNA.

Viktor: Den hade tre fingrar och en tumme *Tittar på sina fingrar, där han håller uppe två fingrar och en tumme. Sitter så länge och studerar fingrarna noga.* Nej, alltså vänta, tre fingrar var det ja!! Matten är inte så bra..hehe.
Jag: HAHAHAHA! *dör av skratt*

Detta mina vänner gjorde bussresan hem så otroligt mycket roligare. Låter kanske inte roligt just nu, men det var det, I promise!

Nu ska jag sätta mig med svenskan ett tag, sedan blir det nog ännu en tidig kväll för mig. Känner att jag inte vill dra på mig en förkylning nu.




Kommentarer
Postat av: linn

Sv. Haha, lilla Madde, du vet att man måste boka in mig senast en vecka innan ;) Jag ska fara och åka slalom på lördag :( eller jag tror att det blir på lördag, kanske söndag. Men jag ska kolla ♥

2011-02-21 @ 20:05:22
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback