I'm crazy about ya

Fredag den 4/2-11

God förmiddag! Inte ofta jag kan skriva det på en vardag, så det gäller att passa på. Inte för att det är så mycket att komma med i och för sig.

Hur som helst har jag haft en riktigt skön dag med endast en lektion - FB. Där började vi med vårat lilla projektarbete. Så jag, Maja och Daniel begav oss ut för att hitta något intressant att fota i staden Skellefteå. Rätt svårt på morgonen i en öde stad. Visserligen kan man ta kort på de äldre, men det kändes inte jättepeppande. Så jag valde helt enkelt att ta kort på gatuskyltar. Har nu fyra bilder klara och vi har sex lektioner kvar att jobba med det? Kommer att kännas värt att fara på mornarna då jag är klar.

Därefter gick jag och Elin till subway och åt lunch, mycket mysigt! Sedan började mitt letande efter ett par jeans och en typ av topp. Så vi går förbi JC, som jag annars aldrig är inne på och hittar då ett par riktigt snygga jeans i min storlek. Inte nog med det så hittade jag en topp på Vero Moda också. Lite fattigare, men lite lyckligare. Om ni är sugna på att se vad jag köpte så kan ni kommentera :)

Ikväll ska jag vara med Johan. Vet inte vart eller när, men jag vet att det kommer att bli riktigt bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback