Is heaven still open for me?

Söndag den 20/2-11

Hallå! Blogg.se funkade inte för mig på förmiddagen. Eller hela mitt internet dog, även fast jag hade full kontakt och mitt msn fungerade? Ja så det kan gå. Johan kom i alla fall förbi och det gjorde mig innerligt glad i hjärtat :) Såg på film och tittade på tv, otroligt mysigt!

Känner mig lite hängig nu. Tror det kan bero på för lite sömn och för mycket aktiviteter. Så ikväll blir det plugg och en riktigt tidig kväll.


En bild jag tog igår då jag var ute med skotern. Som jag skrev tidigare är det en aning svårt att ta kort då man har skoterhjälmen på sig. Så bilden är inte bland mina bästa så att säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback