It tickles when I think about it

Nu ska ni få höra. Ikväll har jag och Alle gjort någoting förträffligt. Vi har nämligen gått en mil(antar jag eftersom det var riktigt riktigt RIKTIGT långt!)! Var tänkt att vi skulle ta den vanliga rundan, men Alle fick för sig att ta en "genväg" på ett skoterspår. Kan säga er att det var en senväg av dess like! Vi fick över öppna fält, skogar och kanske till och med vatten. Långt gick vi i alla fall tills vi till slut fick se civilisationen igen. Han klagade, klagade och klagade. Mina ben värkte också, men jag höll orden inom mig. Så han betedde sig nästan som en liten flicka i åttaårs åldern ;)

Nu hade jag tänkt lägga mig. Lär ju somna direkt jag landar på kudden, för slut, det är jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback