Kärleken kommer aldrig självmant

Kläderna luktar en blandning av olja och bensin. Håret är risigare än någonsin. Ryggen är nära på att rasa ihop. Tummen är tillfredställd. Allt detta beror helt på att denna dag hittills har varit riktigt bra! Kört skoter i sammanlagt tre timmar och OJ vad jag njöt! Även fast jag inte har någon värstingskoter så är det något att köra med kan jag lova er.

Började med att vi for till rävastugan där vi grillade lite innan vi begav oss vidare till innervik/yttervik. Var orolig hela resan eftersom mätaren låg på röd(far min hade ändå tankat i den 10 liter bensin). Så jag bad till någon slags gud att jag inte skulle fastna ute i ödemarken. Jag klarade mig dit, där vi körde runt lite, kastadesnöböllar och annat. Drog mig hemåt tidigare än Adam och Marcus och eftersom jag nu inte hade varit där och kört tidigare, så var det minst sagt spännande med en tankmätare som visade fel, tider att passa och köra på okända marker. Jag tog mig i alla fall hem, lagomt i tid, med mycket bensin kvar och med livet i behåll.

Nu är dock det roliga över. Ikväll ska jag sätta mig med engelskan, tyskan och svenskan. Två prov imorgon och ett prov på onsdag, Känner hur otroligt underbart sportlovet kommer att vara utan en massa plugg!

Kom ihåg frågestunden gott folk! Avslutas troligen ikväll!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback