Lillavän jag kan se vad du tänker

Söndag den 27/2-11

Godmorgon! Kollade in statistiken nyss och det är banne mig lika mycket folk som brukar titta in på min blogg under en hel dag som nu har varit inne. Vart kommer alla ifrån? Är det massor av nyfikna skellefteåbor som kikar in på bloggen för att se hur läget är? Kul att ni kikar in i alla fall!

Idag blir det att fara ut med skotrarna och grabbarna. Linn är fortfarande sjuk, stackarn, så det blir jag och grabbarna som sagt. Blir nog riktigt bra det med! Klockan ett ska vi vara i rävabacken, så snart ska jag göra mig klar, försöka att få igång skotern och sedan dra mig ut på snön.

Ha en fantastisk dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback