Please leave your taste on my tongue

Eftersom magen inte har gett med sig. Ja, jag har ju inte magsjuka eller så. Jag har denna otroligt välkomna veckan som alla kvinnor har en gång i månaden. Lite jobbigt att tabletterna inte hjälper, så jag får uthärda det i alla fall.

Var tänkt att jag skulle vara med Filip idag, men jag var tvungen att skjuta upp det p.g.a. magen. Så ikväll har jag varit ute och gått en sväng med min bror, fotat den vackra månen samt bölat framför en sk. "gråtfilm"och tro mig, jag grät! Inte för att jag ville, men det kom och jag har, som ni kanske vet nu, väldigt lätt för att gråta till filmer. Så ja, där har ni anledningen.

Nu snart ska jag lägga mig och läsa genom kemiboken, sedan ska jag försöka att sova. Helgens nätter har minst sagt bestått av väldigt annorlunda drömmar, men många väldigt fina.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback