It's so hard to breath so hard to see

Som jag skrev tidigare skulle jag vara ut skotern. Fanns massor med otroligt härligt puder, så snön den yrde och jag kände verkligen lyckan inom mig. Har dock fått en sk. "gastumme". Dvs. den värker lite efter att ständigt gasa en skoter under en timma. Hur som helst var det otroligt härligt. Tog även med mig kameran för att fota lite. Kan dock säga att det är riktigt knepigt att ta kort då man har på sig skoterhjälmen. Skärpan blir...sådär. Det enda positiva är väl att kameran luktar skoter, hehe.



Här har ni min fina pärla :') Ni får dock ursäkta kvalitén, är som sagt svårt att fota med skoterhjälm på.

Efter skoterturen tog jag mig lite middag, duschade och begav mig ut i snöstormen för att köpa grädde till det kommande kladdkakebaket. Så när jag väl var där köpte jag ekologisk grädde. Alltså en prommis på x antal kilometer i snöstorm och sedan ekologisk grädde. Inte dåligt! Kladdkakan blev god och det tyckte Elmira och hennes pojkvän också. Vi försökte oss på att titta på Melodifestivalen, men det blir då bara sämre och sämre. Så vi slog igång en skräckfilm. Där satt Elmira och hennes pojkvän ihopkurade. Elmira hade sett filmen och han hade nerver av stål. I andra änden av soffan satt jag med händerna för ögonen med hjärtat i halsgropen. Jag blev utskrattad, men det bjöd jag på.

Nu ska jag snart bege mig mot sängen. Imorgon kommer Johan och så jag har längtat efter honom!

Kommentarer
Postat av: Elmis

DU ÄR ÜBERSÖÖÖÖT NÄR DU ÄR RÄDD :D

2011-02-20 @ 13:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback