Let's get this started

Fredag den 25/2-11

Godkväll! Hade nästan hoppats på lite kommentarer, men det är bara några enstaka som känner för att kommentera. Som tur är har helgen bara börjat. Så jag hoppas innerligt att ni bara proppar in kommentarer över helgen!

Dagen har rullat på rätt bra. Som vanligt gjorde jag ingenting under FB eftersom jag nu har varit klar ett jäkla bra tag. Så det enda jag har gjort är att redigera lite bilder vi har tagit genom tiderna. Hade tänkt lägga upp några, men då skulle nog Maja och Daniel döda mig, hehe. Därefter hade vi en fysiklabb som jag verkligen inte gillade. Visserligen var den inte alls svår, bara skjuta bilar mot varandra och räkna ut rörelsemängden, men att sitta och dokumentera vartenda litet steg i ett Wordprogramm som vägrar sammarbeta gjorde mig en aning förbannad. Så jag och Elin satt, lite halvtjuriga, medan Alexander och Johanna höll modet uppe.

Därefter gjorde vi mattehemprovet vi har till kommande fredag. Gick riktigt bra. Gjorde det klart på kanske en och en halv timma(inräknat massor med snack, tjaffs om uppställningar osv). Jag och Elin begav oss sedan till Syven för att snacka om individuella valen. Känner mig rätt lost då det kommer till valen inför trean. Psykologi A och B är jag stensäker på, men ska jag ta FB B eller ska jag ta Etik och levnadsfrågor? Väljer jag det senare alternativet kommer hela trean bli ett enda stort frågeår med frågor man egentligen inte kan besvara. Turligt nog gillar jag ju faktiskt det :)

Ikväll var det tänkt att jag skulle vara med Linn, men hon har gått och blivit sjuk igen. Så det blir nog att ta det lugnt med mor min. Godis ska jag ha mig i alla fall ;)


Nästan ett år sedan! Gillar er brudar :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Tack vännen! :D

2011-02-25 @ 21:22:26
URL: http://santapola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback