Only darkness every day

Har haft en riktigt fin dag med finaste Erica. Vid tolv kom hon förbi, vi packade mackor, bullar och den varma chokladen för att sedan gebe oss ut i spåret. Vi träffade på skoterförare också som säkerligen trodde att vi skulle på en långfärd. Hade en stor och brun väska på min rygg, så det såg verkligen ut som att vi var veteraner på skidorna. Hur som helst hade vi det riktigt trevligt med massor av prat och en mysig fikapaus. Vi åkte 5.5 km på mindre än en timma. Det är bra kämpat!



Denna snygging åkte jag med idag!

Inte nog med att vi var ute och åkte skidor. Efter det satt vi och pratade så att klockan bara for iväg. Vid halv fyra tog hon bilen hem och jag drog mig ut för att skotta. Därefter lagade jag middag till mig och min bror. Gjort mycket nytta denna dag!

Nu ska jag snart hoppa in i duschen, sedan beger jag mig nog mot Johans place :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback