Try to do something good

Onsdag den 9/2-11

Hallå! Jag hann hem en liten stund, för snart får jag skjuts till stan där jag ska sjunga i drygt två timmar. Fick dock veta att Olivia ska dit, så då blir det ju lite roligare då det är någon jag känner i alla fall!

Dagen har gått fort och jag fick tillbaka mitt matteprov. Hör och häpna så fick jag 23/25 poäng! Gjorde mig riktigt glad i hjärtat. Dock fick jag ingen sol, så jag fick egentligen inte MVG. Vilket då känns rätt surt, men jag är glad att det gick så pass bra i alla fall! Gympan var även rolig där vi spelade badminton och jag är seriös då jag säger att vi provade spela på ALLA sätt. Vi satt ner, spelade baklänges, med fel hand och med racket mellan benen. En mycket rolig lektion som slutade med rundbadminton.


Proffset in action!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback