Året 2010 i bilder

Här kommer några bilder från 2010, observera bara att dessa är några få. Tar inte med mig kameran till allt jag gör.


-Var ute och åkte med denna brud i backen. Måste göras om snarast!

-Alla kvällar hemma hos Adam där vi spelade kort från 18.00-3.00 som oftast slutade helt spårat.
-Var på hockeymatch med den hockeygalna bruden Carolina Hansson!

-Var på tjejkväll med tjejerna i klassen @ Sofias place.

-Körde skoter uppe i mormor och morfars stuga i en hel helg.

-Alla kvällar jag och Linn satt nere på kanotudden och pratade om allt möjligt!

-När vi var till Bulgarien och fick uppleva en vecka med regn och en vecka med stekande hetta. Detta år blev jag nog brunast av alla sommrar.

-Alla kvällar vi var nere på kanotudden och spelade volleyboll och sedan drog vidare till bl.a. Adam och Pierre för att spela kort till fyra på morgonen.

-Emelie kom hem från Norge och umgicks med mig, Linn och Felicia nästan varje dag hon var här.

-Jag köpte min nya kamera den 24/7(kul datum eller hur?)♥

-Jag sommarjobbade på ett fritids i Skelleftehamn med underbara barn. De fick mig att börja rita igen också, dock i sinne då de ansåg att jag var en teckningsautomat.

-Jag slutade att spela fotboll beroende på skolan och laguppbrott. Någonting jag verkligen saknar! Jag slog dock mitt rekord i att jonglera med boll på hela 150 stycken. Vilket är bra för mig.

-Jag började använda mitt teleobjektiv för att kunna ta bilder på månen. Min lillebror påstod alltid att jag kanske skulle lyckas ta kort på en utomjording.

-Gångerna vi samlade ihop massor med vänner för att fara och äta bergsbyglass.

-For till mormor och morfars stuga och bakade mjukbröd/tunnbröd, körde fyrhjuling och åt underbart god hjortronsylt med glass.

-Jag fyllde 17 och fick besök av min kusin t.v, Felicia och Rebecka.

-Började förstå min kamera bättre och var ute och fotade nästan varje dag.

-Var på Leo's lekland med klassen.

-Fick en brorson vid namn Alvin.

-Började spela gitarr igen.

-Tog skoterkortet

-Hade en riktigt bra julafton.

-Hade en riktigt jäkla härlig nyårsafton!

Vi får dock inte glömma:

  • Alla mina underbara vänner som jag har tillbringat fantastisk tid med.
  • Alla kvällar med sällskapsspelskvällar.
  • De dagarna då man helst har velat ligga kvar under täcket.
  • Alla fina människor jag har lärt känna.
  • Min fina familj som alltid har funnits vid min sida.
  • Och så mycket mer..


Kommentarer
Postat av: Carro

Åh nej! Ta bort bilderna på mig! Så hemska :(

2011-01-06 @ 12:34:47
URL: http://chokladbanan.blogg.se/
Postat av: Carolina

Du har inte tagit bort bilderna än! :o

2011-01-08 @ 12:46:17
URL: http://chokladbanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback