Det kallar jag kärlek gosse

Så är det skola imorgon. Ingenting jag ser fram emot kan jag säga. Har tre prov denna vecka, bland annat gör vi bort ett tyskaprov imorgon, sista lektionen. Kan dock vara rätt skönt, så jag ska väl inte klaga. Inte nog med det så har vi ett till tyskaprov på torsdagen då vi även har engelskaprov. Jag gillar natur, verkligen gillar det!

Övningskörningen gick riktigt bra. Känns som att grunderna börjar sitta i ryggmärgen, dock kändes halkan av. Så starterna var lite spännande, men jag tog mig fram i alla fall. Därefter begav jag mig hem till Filip där vi satt och pratade hela kvällen. Hade mycket att prata om, så det var riktigt trevligt!

Nu ska jag snart lägga mig och kolla genom tyskan, samt läsa engelskaboken. Sedan ska jag försöka att somna, som brukar vara rätt svårt för mig efter en helg. Sitter uppe på tok för länge, haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback