How could you just walk away from me?

Alle undrade om vi skulle ut och gå, eftersom jag inte hade något bättre för mig (och för att det är lättare att lära sig om man kan göra lite fysiskt arbete) då läxan var klar, så begav vi oss ut i det minst sagt dåliga föret. Pratade om allt i princip, riktigt trevligt! Dock tog vi en paus och satt oss i en busskur av alla ställen. En och en halv timma blev det sammanlagt och nog gick vi långt. Att jag sedan plussar på det med att gå till och från kaplan kan jag nog ha gått mycket mer än en mil. Känns verkligen, så jag ska nog bege mig mot sängen och läsa lite innan jag släcker lampan. Har sovmorgon imorgon en liten stund, så jag ska nog försöka att utnyttja den.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback