I think I should know how now

Torsdag den 6/1-11

Jag sov hela nio timmar i natt. Känner att det blev lite för mycket av det goda för nu är jag verkligen supertrött. Det svider i ögonen och jag nyser hela tiden - tror att det är katten iofs. Dock har jag en vana av att alltid nya på mornarna då jag vaknar och före jag ska lägga mig. Lite kul är det väl.

Idag vet jag faktiskt inte vad som händer och det känns rätt skönt ändå. Några vänner snackade tidigare i veckan om att fara ut och åka skridskor ikväll, men jag vet inte hur det blir. Återstår att se helt enkelt :) Nu hade jag hur som helst tänkt se en Harry P film. Såg 3:an igår, så jag tänkte fortsätta och se 4:an.



Ingenting jag skulle tacka nej till, verkligen inte. Vi hade banne mig 2 kilo jordgubbar hemma. Vart tog alla vägen?!


Kommentarer
Postat av: Ramona

I din mage kanske? :D

2011-01-06 @ 14:48:11
URL: http://therambostyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback