I want to feel your heart beat for me insted

Lördag den 8/1-11

Hallå! Jag kom hem för en timma sedan, men vilken dag det har varit! Blev ingen övningskörning för mig då pappa skulle hämta min brors skoter, dvs. att köra med släp. Vilket jag kanske inte är så hundra på då jag aldrig har gjort det tidigare. Så jag och min bror satt i baksätet och tittade på "Mysteriet på greveholm". En julkalender jag aldrig kan bli less på, riktigt härlig är den!

Väl framme drog vi ut med skotrarna och jag packade såklart med mig kameran. Blev lite fastkörningar, men inget som hindrade oss från att köra vidare. Tror vi var ute två timmar innan vi begav oss hemåt för att fika lite. Man kan inte köra skoter på fastande mage så att säga. Därefter for jag och min bror ut med fyrhjulingen och det var minst sagt spännande att köra med den på skoterleden, därför valde jag att inte vara ute så länge, eller fara så långt heller för den delen.

Därefter tog vi det lugnt, kollade på skidor, spelade spel och umgicks. En riktigt bra dag helt enkelt! Nu sitter jag i vårat allrum med ett osedvanligt vackert hår. Dvs. ihoptryckt av en skoterhjälm blandat med skoterlukt och svett, facet ska vi nog inte ens nämna. Har i alla fall valt ut några bilder som kommer ut på bloggen inom en snar framtid. Så den som väntar på något gott ;)


Kommentarer
Postat av: Syvermarlene

Just passing by, tripped over your site really. Still, looks nice.

2011-08-05 @ 13:45:11
URL: http://syvermarlene.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback