I won't be afraid

Fredag den 28/1-11

God förmiddag! Det är plusgrader ute och det känns minst sagt konstigt. Kunde gå hem från Linn med öppen jacka, leggings och en skjorta. Det var ett tag sedan man kunde göra det utan att känna en minsta lilla kyla. Den kommer väl om ett tag också. Februari brukar ha en tendens att vara en kall månad, i alla fall här uppe i norr.

Hade en riktigt trevlig kväll med Linn där vi bunkrade upp med morötter och dipp för att sedan avnjuta några härliga Disneyfilmer. Blev "Skönheten och Odjuret" på första plats. Väldigt länge sedan jag såg den, så det blev lite minnesblickar där. Vi började även se på "Den Lilla Sjöjungfrun", men just efter tolv kunde vi inte hålla ögonen öppna. Så vi slog av filmen och somnade gott. Själv vaknade jag tio i sju, som alla andra vardagar. Hade riktigt ont i ryggen, som jag annars aldrig brukar ha. Man kan ju börja fundera hur jag hade sovit under natten. Lyckades att somna om igen och halv tio gick vi upp för att fika lite innan vi fortsatte att titta på filmen. Efter det såg vi Aladdin innan jag packade ihop och gick hem i den sköna värmen.

Försökte mig även på en photoshoot med min fina kisse, men han var inte villig. Speciellt inte i snön, så några fulländade bilder blev det ju inte. Kan dock bjuda på en som blev helt okej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback