I'm breaking out

Sidvisningarna är skyhöga, alltså från gårdagen eftersom det nu egentligen är söndag. Är det någon som har funderat över vad jag har gjort ikväll eller är det någon som har spammat upp min sida bara för skojs skull?

Hur som helst har jag spenderat kvällen hos Adam där vi spelade poker. Jag, Adam, Marcus, Viktor och Hampus. Pierre kom även förbi efter ett tag. Gick inte jättebra för mig och jag åkte ut näst först, så eftersom det blev så tidigt spelade jag och Pierre ett sorts hockeyspel varav man hade tre spelare var. Jag vann otroligt nog 2 gånger och han 20.. Var i alla fall mycket trevligt och jag var även påväg att vinna över självaste mästaren Adam.

Jag kan förresten rekommendera er att inte cykla med täckisar och powerskor. Ikväll var den första och sista gången jag gjorde det, för herregud vad trögt det gick! Inte nog med det så måste jag ha sett ut som en eskimå på en helt fel plats och på ett helt fel fordon.

Drog mig hemåt rätt tidigt eftersom jag ska på dop imorgon. Min brorson Alvin ska nämligen döpas, så det blir nog riktigt trevligt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback