Ménage A Trois

Lördag den 15/1-11

Hallå! Jag har varit vaken sedan halv tio, känns rätt bra, för då har man mycket kvar av dagen och man hinner att göra mycket. Så jag och min mor har varit till stan och jag har kirrat den sista presenten till Linn samt lämnat tillbaka ett par skor jag köpte för ganska precis två månader sedan. Sulan på en utav skorna var helt sönder och lös, så jag fick tillbaka pengarna. Vilket känns bra! Då kan jag satsa på ett annat par vinterskor :)

När jag sedan kom hem gick jag ut och fotograferade i -25 grader. Kan säga att det inte är något att rekommendera. Går bra då man står stilla, men då man går känns det som att man när som helst fryser till is. När jag kom hem var jackan(som är röd) knallvit längst upp närmast ansiktet samt håret var rätt fruset också, men vad gör man inte för några fina kort?

Nu vill min lillebror utmana mig i GH. Dags att visa vad jag går för!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback