Say what's in this drink?

"Tjenare Maddman! :D" Ett sådant fint välkomnande fick jag på msn. Det är kul att jag har massor med smeknamn, osedvanligt roligt. Som:
-Madde(originellt och av alla)
-Modde(Av Alle då det var val, han trodde att jag var moderat..)
-Maddish(Av Elmish)
-Madeldideldodeldeinen(Av Pierre och Ville under högstadietiden, återkommen även nu)
-Maddie(Av allt och alla)
-Maddekwinnan(Av Alle åter igen)
-MaddePadde(Av många)
Man blir ju som glad i hjärtat :') Nämen jag antar att det är bra att de kan ha kul åt något i alla fall. Även fast jag får stå som slagpelare. Tar inte åt mig så hårt, jag blir ju inte jättemobbad.

Idag har jag inte gjort ett skit, eller jo jag har tittat på Harry Potter, 4:an. Blev lite nostalgikänsla faktiskt. Hur som helst var den riktigt bra. Det som dock inte var bra och som jag inte ska önska mig nästa jul är godis. Om det står mitt framför ögonen så är det jäkligt svårt att hålla sig ifrån det. Så jag har suttit och smaskat på godis medan jag har tittat på en film. Känns inte bra, inte bra alls. Inte nog med det så har jag inte rört på mig ett skit under lovet. Får ta och komma igång med det snart så att jag inte börjar rulla fram.

Alle ringde nu under eftermiddagen och frågade om vi skulle hitta på något, så vi får se hur detta blir. Han skulle höra med resten utav "gänget" vi brukar vara. Blir nog bra, troligtvis :) Hoppas ni får en fin kväll!


Kommentarer
Postat av: linn

Sv. Nae :( men jag tror att det ska gå mot ljusare tider nu. Eller rättare sagt, jag hoppas på det!



Nu förstår jag inte vad du menar? (A)

2011-01-06 @ 20:34:10
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback