Since the last time when I saw your pretty face

Ikväll spenderade jag kvällen med mina fina vänner Pierre, Alle och Adam. Spelkväll, som vanligt, med det återkommande spelet "Med andra ord". Gick finemang för mig och Alle och vi vann till slut med 2-1 efter en ledning med 2-0. Därefter pratade vi om ämnen som jag aldrig hade tänkt mig att vi skulle prata om. Många skrattanfall blev det också. Så en riktigt lyckad kväll blev det, helt klart!

Nu hade jag tänkt lägga mig och sova. Imorgon skulle det tydligen bli bra väder, så jag kilar nog ut och fotograferar lite. Pappa skulle kanske även fixa skotern, så det kanske blir en liten tur senare under dagen? Skulle inte sitta fel om vi säger så.



En bild från förra året i mormor och morfars stuga, som innebar en hel helg med skoterkörande!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback