Sometimes I just want to know everything

Blev ingen löprunda för mig. Skulle nog inte klarat mig så länge. Har blåst, eller stormat ute. Så skulle jag ha börjat springa skulle jag nog aldrig kunnat stanna. Istället for jag och mor min till konsum i det ändå så härliga vädret. Tog med mig kameran också, vilket resulterade i att jag gick ner till kanotudden och tog lite kort. De som jag la upp tidigare idag alltså.

Ikväll snackas det om poker. Mår inte jättebra just nu, känner mig helt depp. Så jag hoppas att pokern triggar upp mig lite så att humöret inte exponentiellt drar sig neråt ännu mer.

Något som jag dock peppar för är att jag nästa vecka troligtvis ska få ta kort på min bror då han tävlar i skoter inne i stan. Om vädret tillåter.


Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppas du mår bättre snart, kram!

2011-01-29 @ 19:04:17
URL: http://santapola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback