Take a look at me now

Haha okej jag har haft uppe detta inlägg i en halvtimma, men jag har inte kommit på något att skriva. Får se hur detta slutar. Hur som helst hade jag en riktigt trevlig kväll med grabbarna. Blev jag, Adam, Viktor och Markus. Två spelade texas hold'em och två förluster.. Jag och Markus hade en perfekt plan, men Adam skulle då alltid sabba den. Dessutom vann han då vi spelade Chicago senare. Hade i alla fall en grymt härlig kväll :)

Nu ska jag försöka, läs FÖRSÖKA, att lägga mig i tid. Imorgon ska jag umgås med Emelie en sista gång innan hon beger sig tillbaka till Norge. I will miss her like mad!



Alla pratar ju om detta att det alltid finns något man är nöjd med då det gäller sin kropp. Så ska jag vara ärlig då är nog mina ögon det jag är mest nöjd med. Denna bild kanske inte visar det jättebra då den är så pass redigerad, men ögonen är nog det jag gillar mest med mig själv. Ögonen är som sagt själens spegel. Detta utan skryt!

Kommentarer
Postat av: felicia

ojojoj! mer än 4 timmar på waynes, rekord

2011-01-03 @ 01:24:12
URL: http://duserutsomingalill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback