There's a place for us

Kvällen har jag spenderat med mina fina vänner tyskan och engelskan. Glosorna sitter verkligen nu och så gör grammtiken också. Har även läst fyra engelskatexter samt läst om tyskaboken för att analysen ska gå så bra som möjligt imorgon. Ska nämligen göra en analys på tyskaboken, så det kan vara bra att ha boken som ett färskt minne.

Jag har dock inte bara pluggat ikväll. Kameran har även varit min vän denna kväll. Har försökt mig på mer manuella inställningar. Nu brukar jag oftast använda halvmanuella inställningar, så som att styra slutartiden eller bländaröppningen.



Denna bild tog jag med bara manuella inställningar och jag måste ändå säga att den blev helt okej!


Kommentarer
Postat av: feeeelicia

YO, ar ju ny blögg jö!

2011-01-27 @ 16:35:07
URL: http://felicialindbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback