This is the last time I'll forget you

Söndag den 23/1-11

God förmiddag! Jag är nu helt slut i huvudet efter att ha suttit i mer än en och en halv timma med engelskaglosorna samt tyskan. Att plugga tar verkligen mer energi än om man skulle röra på sig, typ jogga. Jag brukar aldrig vara så här slut efter ett träningspass. Kanske inte gör slut på mig själv på samma sätt som med plugget?

Hade hoppats på att det skulle vara ett lika bra väder idag som det var igår, men det var en aning kallare. Jag som hade tänkt sitta ute och plugga (och hoppats på en nyans brunare), men det blev att sitta inne istället. Blev även ejbjuden att följa med ut och köra skoter, men plugget fick gå före. Idag blir det även att övningsköra, som var ett år sedan sist. Haha jo, sist jag körde var under jullovet. Kommer att bli en minst sagt spännande biltur för mig och min familj. På kvällen ska jag sedan vara med Filip som det var år och dagar sedan jag var med. Minns inte helt klart sist vi var med varandra, kanske november?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv. Haha, tack! :D ♥

2011-01-23 @ 17:50:53
Postat av: Karlaurora

Very nice site. I must say that I am impressed. Keep up the good work.

2011-06-08 @ 12:37:00
URL: http://karlaurora.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback