Snart så ler hela världen igen

Tisdag den 19/1-11

Jag ska börja detta inlägg med att jag har fått ännu en till kroppsdel kallad till något så originellt som "het". Min näsa var 34,8 grader varm idag. Jag använde mig såklart inte av en termometer inne i näsan, men utanpå. I samband med matten där vi skulle hålla på med exponentialfunktioner och logaritmer(som vi alltid gör?) där vi tog temperatur på vattnet. Med vilken grad den sänktes per minut. Så jag och Elin passade på med att mäta temperaturen på min näsa. Så nu har jag alltså en het näsa, ett nice ass och heta armar. Blir spännande att se vad nästa kan bli!

Kan meddela er att fast jag var borta i går så kom jag faktiskt fram till ganska mycket på matten(som jag inte ens hade gått genom). Kanske blir det ett MVG på kommande matteprov? Skulle kännas så otroligt skönt! Att tyskaproven dessutom är framflyttade en lektion känns riktigt härligt. Kanske lite mer ihoppressat med engelskan, men det funkar nog :)

Resterna av dagen gick rätt okej. Kände mig kanske inte 100, men jag kunde inte begära det heller. Var i alla fall mycket trevligt att träffa alla klasskompisar. Att efter en helg + en dag ha så mycket att berätta om. Det var riktigt trevligt :) Efter skolan gick jag sedan på stan med Linn, som skrämde mig. Blev inte så länge dock, men jag hittade mig allt det jag skulle ha. Ett par nya leggings! Hade inte tänkt lägga upp en bild på dem, men känner ni ett stort behov av att se ett par svarta leggings så kan ni alltid kommentera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback